replica watches flowerswatches.com hostingwatches.com https://www.financialwatches.com rolex replica https://www.pharmacywatches.com/ replica rolex fake rolex cruisewatches.com replica rolex watches fake watches https://www.informationwatches.com/ replica rolex fake watches rolex replica replica rolex watches rolex replica replica watches https://www.attorneywatches.com/ www.hockeywatches.com

  • Anti-kater capsules
    Innemen op het moment dat u uw 1e glas alcohol nuttigt
  • Annabis Bodycann producten
    shampoo, bodymilk en douche gel op natuurlijke basis
  • Annabis Cannol
    voor een perfect relaxed gevoel
  • Annabis Menthol Hennep Gel
    aangenaam koelend bij spiermoeheid en overbelaste gewrichten

Hoe bestel ik

Dat kan bij voorkeur via onze webwinkel (winkelwagen vullen) of via ons emailadres : administratie@healthsupplies.nl

Wat gebeurt er als ik een product of producten bestel

Als je in onze webshop een product of producten hebt aangeklikt om te bestellen, dan worden vervolgens jouw n.a.w. gegevens gevraagd en dien je het verschuldigde bedrag over te maken. Betalingen gaan via het beveiligde Mollie platvorm. Hier zijn alle banken in Nederland bij aangesloten. Zodra je na betaling afsluit, dan krijgen wij een melding van Mollie dat er een betaling heeft plaatgevonden. Op basis van jouw n.a.w. gegevens, bestelling en betaling maken wij een pakbon en aan de hand daarvan verzamelen wij jouw bestelling en sturen het naar het door jouw aangeven afleveradres. Tegelijkertijd ontvangt je per email een factuur van ons. Dit is voor jou het bewijs dat je hebt betaald. In de regel ontvang je jouw bestelling binnen 24 tot 48 uur. Indien er onvoorziene omstandigheden zijn, waardoor de aflevering wordt vertraagd, dan zullen wij je daarvan op de hoogte stellen.

Backorders

In het geval dat de order niet volledig uitgeleverd kan worden, overleggen wij met u of u met de uitlevering wil wachten tot alles in 1x verstuurd kan worden of dat u de nog niet uit te leveren producten, nageleverd wil laten worden (Backorder).

Kan ik mijn bestelling ook volgen

Ja, het is mogelijk om je bestelling te volgen. Nadat je bestelling is ingepakt door ons ontvang je namelijk een Track & Trace code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen. Het is hiervoor wel van belang dat wij jouw emailadres hebben, dus vergeet deze niet door te geven tijdens de bestelling.

Wat zijn de verzendkosten
De verzendkosten bij online orders bedraagd € 6,95, indien het pakket door de brievenbus kan. Indien dit niet het geval is wordt er tot een gewicht van 10 kilo € 7,95 berekend. Bij een bestelling van € 75,00 (excl. BTW) of meer komen de bezorgkosten voor rekening van Healthsupplies. Bij bestellingen naar Belgie en Duitsland is jouw bijdrage  minimaal € 13,00. E.e.a. gerelateerd aan het gewicht van de bestelling.
In alle gevallen is de bijdrage voor de vrachtkosten incl. Track & Trace.

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW
Alle prijzen die vermeld worden in onze webshop zijn exclusief BTW en tussen haakjes erachter inclusief BTW.

Ontvang ik een papieren factuur
Alle bestellingen en betalingen verlopen digitaal, je zult je factuur dus ook via het door jou doorgegeven e-mailadres ontvangen.

Beschadiging aan een ontvangen artikel 

Een beschadigd artikel ontvangen is erg vervelend en dat beschouwen wij als een klacht. in dat geval kun je het artikel gratis retourneren. We krijgen wel graag op voorhand per email een seintje, zodat we voor een snelle terugbetaling kunnen zorgen of voor het toezenden van een vervangend artikel. Stuur daarvoor een email naar info@healthsupplies.nl onder vermelding van jouw klacht, het artikel (incl. bestelnummer) en het factuurnummer. Mocht je een vervangend artikel willen ontvangen, dan dien je dat ook te vermelden. Wij zullen jouw klacht per omgaande in behandeling nemen en desgewenst een vervangend artikel naar jou sturen.

Waar kan een beschadigd artikel naar toe gestuurd worden

Zodra wij jouw klacht hebben ontvangen zullen wij aan jou het ontvangst bevestigen. Daarbij vermelden wij het adres met antwoordnummer, waar het artikel naar toe gezonden kan worden. Aangezien wij meerdere ontvangstadressen hebben maken wij het retouradres bekend op basis van jouw woonplaatst en het te retourneren artikel.

Per ongeluk dubbel of verkeerd besteld

Als je dubbele of verkeerde bestelling nog niet verzonden is, kun je de bestelling annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling wel verzonden is, kun je retourneren (graag per mail doorgeven, je ontvangt dan een retouradres) of eventueel weigeren aan de deur.
In het geval van annuleren bij een dubbele of verkeerde bestelling verzoeken wij u, dat per omgaande telefonisch te melden tijdens kantooruren: 036 5460100

 

primewire s